Μελέτες Ψηφιακής Σήμανσης

Μελέτες Ψηφιακής Σήμανσης 2017-06-22T11:52:55+00:00

Επιστημονικές μελέτες αναλύουν την Ψηφιακή Σήμανση

Έχουν διεξαχθεί εκτενείς μελέτες που αποδεικνύουν την αποδοτικότητα της ψηφιακής σήμανσης παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα ευρήματα από τη μελέτη της OTX Media Research Agency και της Nielsen Research.

Ακριβώς από κάτω βλέπετε τα δυο συνοπτικά γραφήματα της Nielsen, ενώ τα συμπεράσματα και τις παρατηρήσεις αυτής της Εταιρείας θα τα βρείτε μετά την έρευνα της OTX.

Η έρευνα της Nielsen Research ξεκαθαρίζει ένα πράγμα:

”Η Ψηφιακή Σήμανση έχει άμεσο αποτέλεσμα στην αναγνωρισημότητα της μάρκας-εταιρείας και ότι ενισχύει άμεσα τις πωλήσεις σαν αποτέλεσμα”*

”Αυτά τα αποτελέσματα (της έρευνας) είναι ένα ξεκάθαρο κάλεσμα στην αγορά για να αυξήσει την χρήση ψηφιακών μέσων στο μέλλον. Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι σημαντικά και για εμάς διότι ενισχύουν την αποδχή της βιομηχανίας μας”*

*Δηλώσεις του Dirk Hülsermann, President of OVAB Europe, πάνω στα εξαιρετικά θετικά για την Ψηφιακή Σήμανση αποτελέσματα της έρευνας της Nielsen Research με θέμα την Ψηφιακή διαφήμιση στον χώρο πώλησης.

Ακολουθούν μερικά συγκεντρωτικά αποτελέσματα που αφορούν σημεία κλειδιά για την αποδοτικότητα μιας διαφήμισης

Ακολουθεί η έρευνα της OTX που διεξαχθεί για έναν χρόνο σε δείγμα συνέντευξης 1780 ατόμων από 13-55 ετών. Από αυτό δημιουργήθηκε ένα δείγμα 900 ενηλίκων από 18-55 ετών. Ολόκληρη την έρευνα θα τη βρείτε στο pdf Digital Signage Research.

Η ψηφιακή σήμανση έχει την ικανότητα να τραβάει την προσοχή άμεσα.

Το 63% των ενηλίκων δήλωσε πως τους τράβηξε την προσοχή.

Αυτό είναι το μεγαλύτερο ποσοστό που αναφέρθηκε ανάμεσα σε όλα τα μέσα που περιέλαβε η έρευνα.

Η ψηφιακή σήμανση έχει την ικανότητα να καθηλώνει.

Το 44% των ενηλίκων δήλωσε πως έδωσαν μέτρια έως και πολύ προσοχή στην Ψηφιακή Σήμανση, γεγονός που την τοποθετεί στις πρώτες τρείς θέσεις με μόλις 1% διαφορά από τα περιοδικά.

Ποσοστά των ατόμων που δήλωσαν ότι η διαφήμιση στα μέσα ήταν ενδιαφέρουσα.

Η λιγότερο ενοχλητική διαφήμιση.

Οι ερωτώμενοι δήλωσαν πως βρήκαν την Ψηφιακή σήμανση μοναδική, διασκεδαστική και ελκτική. Δήλωσαν επίσης πως ήταν λιγότερο ενοχλητική σχεδόν από όλα τα άλλα μέσα. Σε έναν κόσμο που τα άτομα μπορούν να επιλέγουν τα μέσα η αποδοχή είναι πολύ σημαντικό συστατικό ενός αποτελεσματικού μέσου.

Όταν συγκρίνουμε την Ψηφιακή Σήμανση με τα υπόλοιπα μέσα μόνο οι εφημερίδες θεωρήθηκαν λιγότερο ενοχλητικές.

Η Ψηφιακή Σήμανση οδηγεί σε πράξη.

Όταν τα άτομα αγοράζουν ή χρησιμοποιούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Όπου αναζητούν περισσότερες πληροφορίες, επισκέπτονται ένα κατάστημα, περιηγούνται σε μια ιστοσελίδα ή προτείνουν ένα προϊόν σε έναν φίλο ή σε κάποιο οικογενειακό μέλος, η ψηφιακή σήμανση έχει αντίκτυπο.

Οι ερωτηθέντες σε όλες τις ηλικιακές ομάδες της μελέτης δήλωσαν πως ‘’έπραξαν’’ αφού είδαν κάποια διαφήμιση σε Ψηφιακή σήμανση.

Οι άνθρωποι βαθμολογούν την διαφήμιση στην Ψηφιακή Σήμανση
πιο θετικά από άλλα μέσα σε πολλαπλές μετρήσεις

Στο κατάστημα αθλητικών ειδών
“Έψαχνα σε αυτό για προσφορές ή για κάτι μοναδικό”

Στην αίθουσα αναμονής
“Τέλεια, κάτι να κάνεις εκτός από το να διαβάζεις περιοδικά”

Στον δρόμο
“Επειδή είναι κάτι καινούργιο για εμένα μου τράβηξε την προσοχή”

Στην τράπεζα
“Έπρεπε να το διαβάσω γιατί ήταν φωτεινό και κόκκινο”

Στο βενζινάδικο
“Μου τράβηξε την προσοχή γιατί στεκόταν ακριβώς εκεί μπροστά μου”

Στο Στάδιο
“Μερικές φορές κοιτάζαμε την ψηφιακή σήμανση για να δούμε τα προσεχώς”

Σε διάφορες τοποθεσίες
“Μου τράβηξε την προσοχή και ήταν και κάτι για να παρακολουθώ όσο περίμενα τον γιατρό μου”
“Σίγουρα μου τράβηξε την προσοχή”
“Σου τραβάει το μάτι αμέσως. Σε κάνει να δώσεις προσοχή”

Η έρευνα της NIELSEN RESERCH
επιβεβαιώνει την αποτελεσματικότητα της Ψηφιακής Σήμανσης

Γενικά συμπεράσματα

  • Η Ψηφιακή Σήμανση αποτελεί τον καλύτερο τρόπο να «πλησιάσεις τους καταναλωτές απευθείας στο σημείο πώλησης ή στο σημείο λήψης της απόφασης – αντίθετα στην τηλεόραση, στο ράδιο και στις αφίσες δρόμου πάντα υπάρχει μια τοπική απόσταση μεταξύ της διαφήμισης και του σημείου που μπορεί να αγοραστεί το προϊόν.

  • Το περιεχόμενο της Ψηφιακής Σήμανσης μπορεί να προσαρμοστεί στα τοπικά ενδιαφέροντα, στα δημογραφικά και στα τοπικά μοτίβα αγοράς.

  • Οι θεατές της Ψηφιακή Σήμανσης βρίσκονται σε ‘’έτοιμη για να ενεργήσουν’’ κατάσταση αντίθετα από την παθητική πιθανή καταναλωτική στάση των θεατών άλλων μέσων.

  • Η αποτύπωση μνήμης στην Ψηφιακή Σήμανση είναι καλύτερη από άλλα παραδοσιακά διαφημιστικά μέσα.

  • Οι πελάτες δεν μπορούν να μην κοιτάξουν τις ψηφιακές διαφημίσεις σήμανσης.

  • Οι διαφημίσεις μέσω ψηφιακής σήμανσης έχουν μια υψηλή συχνότητα επανάληψης καταλήγοντας να προβάλλονται γρήγορα στο κοινό στόχος.

  • Τα χρώματα και τα πλήρους κίνησης γραφικά είναι συναρπαστικά και τραβούν το βλέμμα.

Πλεονεκτήματα έναντι των στατικών αφισών

  • Το πλήρης κίνησης βίντεο που αναπαράγεται έχει περισσότερο αντίκτυπο.

  • Φέρνει στην ζωή τα αντικείμενα και τραβάει την προσοχή του κοινού.

  • Είναι πιο οικολογικό.

Πλεονεκτήματα έναντι εφημερίδων και περιοδικών

  • Είναι πιο πειστικές λόγω της δυνατότης αναπαραγωγής βίντεο.

  • Είναι πιο ευέλικτες και μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να στοχεύουν σε μικρότερες ομάδες-στόχους μέσα σε ένα μεγαλύτερο ακροατήριο.

  • Είναι φθηνότερη σε κόστος ανά μήνα σε σχέση με τις περισσότερες εφημερίδες και περιοδικά ενώ παράλληλα έχει πιο ακριβή στόχευση και επιρροή.

Πλεονεκτήματα έναντι Τηλεόρασης και Ραδιοφώνου

  • Οι θεατές έχουν την τάση να αντιλαμβάνονται τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις σαν εκνευριστικές διακοπές του προγράμματος.

  • Αντίθετα, οι καταναλωτές ανταποκρίνονται περισσότερο στις ψηφιακές διαφημίσεις σήμανσης όταν μεταφέρουν εγκαίρως και στον τόπο των πωλήσεων χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες που τους βοηθούν στη διαδικασία απόφασης των αγορών τους.

  • Οι θεατές χρησιμοποιούν συσκευές όπως DVRκαι DVDμόνο για να προσπερνούν τις διαφημίσεις.

  • Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο δεν είναι απόλυτα εξειδικευμένο σε ένα προϊόν που πωλείται αντίθετα από την Ψηφιακή Σήμανση που είναι συγκεκριμένη, ενημερωτική-αναλυτική και δύσκολη να αγνοήσεις.Οι θεατές θα διαπιστώσουν ότι είναι δύσκολο να χάσεις ένα βίντεο ψηφιακής σήμανσης.

Η ανάκληση της μνήμης των διαφημίσεων που εθεάθησαν σε Ψηφιακή Σήμανση είναι σύμφωνα με πολλές δημοσιευμένες μελέτες καλύτερη από οποιαδήποτε άλλη μορφή της παραδοσιακής διαφήμισης.

Οι θεατές έχουν την τάση να αντιλαμβάνονται τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις σαν εκνευριστικές διακοπές του προγράμματος.

Αντίθετα, οι καταναλωτές ανταποκρίνονται περισσότερο στις ψηφιακές διαφημίσεις σήμανσης όταν μεταφέρουν εγκαίρως και στον τόπο των πωλήσεων χρήσιμες και σχετικές πληροφορίες που τους βοηθούν στη διαδικασία απόφασης των αγορών τους,