Πώς λειτουργεί η Ψηφιακή Σήμανση

Πώς λειτουργεί η Ψηφιακή Σήμανση 2017-06-22T11:51:55+00:00

Υπάρχουν δυο κύριες κατηγορίες που μπορούμε να ξεχωρίσουμε
τη μέθοδο της ψηφιακής σήμανσης

Στατική Σήμανση

Με λίγα λόγια ως “στατική” θεωρούμε οποιαδήποτε αναπαραγωγή υλικού έχει τη μορφή μιας παρουσίασης που, όταν χρειαστεί να αλλαχθεί, αυτό γίνεται με το χέρι. Πρόκειται δηλαδή για το γνωστό σε όλους μας ‘’στικάκι’’ που τοποθετείται απευθείας σε ένα μόνιτορ και αναπαράγει το περιεχόμενο του. Στατική όμως δεν θεωρείται η αναπαραγωγή μόνο όταν γίνεται από στικάκι αλλά και όταν γίνεται από υπολογιστές και σκληρούς δίσκους, η χρήση των οποίων επιβάλλει κάθε απαιτούμενη αλλαγή να γίνεται στο σύνολο του αναπαραγόμενου υλικού.

Ψηφιακή Σήμανση

Το δεύτερο μοντέλο χαρακτηρίζεται από την ευελιξία του. Με αυτή τη μέθοδο η διαχείριση του αναπαραγόμενου περιεχομένου γίνεται από ένα κεντρικό σημείο (administrator point), όπου εργάζονται προγραμματιστές και γραφίστες και από το οποίο μπορεί να γίνει αλλαγή όχι μόνο μιας μεμονωμένης φωτογραφίας αλλά και μιας μεμονωμένης λέξης από ολόκληρη την παρουσίαση.

Παρότι και η πρώτη μέθοδος επί της ουσίας αποτελεί Ψηφιακή Σήμανση, το όνομα αυτό χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να περιγράψουμε τη λειτουργία και τα οφέλη της δεύτερης κατηγορίας.

Ακόμη όμως και η «δυναμική» Ψηφιακή Σήμανση έχει διαβαθμίσεις και ποιότητες. Το εύρος των λειτουργιών είναι αστείρευτο και οι μεθοδολογίες πολλές.

Στην DigitalArc αντιπροσωπεύουμε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου στον κόσμο, την Dise International, και μπορούμε να εγγυηθούμε ότι οι παροχές μας και οι δυνατότητες που προσφέρει το σύστημά μας βρίσκονται στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, χρησιμοποιούμε στο έπακρο τις τελευταίες λέξεις της τεχνολογίας και διαθέτουμε τους πιο αξιόπιστους συνεργάτες.

Στη συνέχεια θα μπορέσετε να δείτε
πολλά από τα οφέλη της δικής μας πρότασης

Είναι φανερό πως στην στατική Ψηφιακή Σήμανση η ανανέωση του περιεχόμενου (ιδίως με επαγγελματικής ποιότητας περιεχόμενο) είναι δαπανηρή γιατί απαιτεί πολλές φορές την φυσική παρουσία του γραφίστα με πολύωρες επεμβάσεις και μετατροπές στο ίδιο υλικό. Είναι σαν κάθε φορά να αγοράζετε μια καινούργια παρουσίαση όπως ακριβώς κάνατε με τις εκτυπωμένες αφίσες σας.

Η Στατική Σήμανση είναι εκτός αυτού και δυσκίνητη αφού αν έχει γίνει ακόμη και το παραμικρό ορθογραφικό λάθος τότε όλα πρέπει να γίνουν από την αρχή. Το σημαντικότερο μειονέκτημα της όμως είναι ότι δεν μπορούν να προσαρμοστούν οι ώρες αναπαραγωγής του υλικού αλλά το περιεχόμενο επαναλαμβάνεται συνεχώς χωρίς να παρέχει εξειδικευμένα εργαλεία προώθησης στον επιχειρηματία.

Εργαλεία που θα επέτρεπαν σε ένα κατάστημα ρούχων, όταν αυτό είναι κλειστό, να αναρτά κάποιες έξυπνες προσφορές που να ξαναφέρουν τον πελάτη όταν θα ανοίξει, ενώ κατά τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος να δίνει μεγαλύτερο βάρος στην κολεξιόν του. Ο ίδιος προγραμματισμός θα επέτρεπε σε ένα κατάστημα να διαφημίζει διαφορετικά προϊόντα διαφορετικές ώρες και ημέρες της εβδομάδας ή ακόμα και μήνες του χρόνου. Χειμερινές, καλοκαιρινές, σαββατιάτικες, πρωινές, βραδινές και δεκάδες άλλες αναπαραγωγές είναι αδύνατες στην στατική Σήμανση.

Ανάπτυξη Σήμανσης DigitalArc σε μεμονωμένα καταστήματα και σε επιχειρήσεις με πολλαπλά απομακρυσμένα σημεία

Aνάπτυξη Ψηφιακής Σήμανσης σε μεμονωμένα καταστήματα

Ανάπτυξη Ψηφιακής Σήμανσης σε επιχειρήσεις με πολλαπλά σημεία

Στα δύο παραπάνω σχεδιαγράμματα μπορείτε να δείτε την ανάπτυξη Ψηφιακής Σήμανσης. Το περιεχόμενο που αναπαράγεται μπορεί να είναι ταυτόχρονα συντονισμένο σε οποιοδήποτε αριθμό μόνιτορ ανεξάρτητα από τη μεταξύ τους απόσταση, ενώ το μόνο που αλλάζει είναι η μεθοδολογία της εγκατάστασης. Ένα κατάστημα μπορεί να αναπαράγει το ίδιο περιεχόμενο σε δεκάδες οθόνες ή μπορεί να έχει διαφορετικό περιεχόμενο για κάθε μια από αυτές. Αποτέλεσμα είναι μια αλυσίδα καταστημάτων να εφαρμόζει διαφημιστικό management χωρίς να χρειάζεται να επεμβαίνουν οι υπάλληλοι των εταιρικών δικτύων ή ακόμα και οι franchisers του κάθε καταστήματος.

Έχετε τον απόλυτο έλεγχο του περιεχομένου

Το πρώτο σημαντικό πλεονέκτημα της Σήμανσης της DigitalArc αφορά τη δυνατότητα προγραμματισμού του περιεχομένου ώστε να τροποποιείται ανάλογα με την ημέρα, την ώρα της ημέρας και δεκάδες άλλες μεταβλητές στοχεύοντας εξειδικευμένα στη σύνθεση του εκάστοτε κοινού.

Παραδείγματα

  • Μπορεί τις πολύ πρωινές ώρες (05:00 – 07:00) μια καφετέρια σε ζώνη με πολλά γραφεία να έχει διαφήμιση του μεσημεριανού που θα προσφέρει στους εργαζομένους (ή και προσφορά ημέρας για το μεσημεριανό) και μόλις όλοι οι εργαζόμενοι θα έχουν πιάσει δουλειά (07:00-12:00) το μήνυμα του μεσημεριανού να μην αναπαράγεται πια, χαρίζοντας το χρόνο του σε μακέτες που θα διαφημίζουν καφέ και γλυκά για τους υπόλοιπους πελάτες.

  • Μια προσφορά μπορεί γενικότερα να προγραμματιστεί εξ αρχής ώστε να αναπαράγεται για όσο διάστημα θέλει ο πελάτης.

  • Σε ένα κομμωτήριο που ο μήνας άρχισε με πτωτικές τάσεις μπορεί να αναρτηθεί μια μακέτα που να βάζει σε προσφορά κούρεμα και λούσιμο μόνο για τις επόμενες τρεις ημέρες από την ανάρτηση, τονώνοντας την επισκεψιμότητα.

  • Ένας ακόμη πιο ειδικός προγραμματισμός θα μπορούσε να γίνει σε ένα κατάστημα αθλητικών ρούχων που γνωρίζει κάθε πότε ξεκινούν οι εγγραφές στα μαθήματα του γειτονικού γυμναστηρίου πολεμικών τεχνών. Δίνεται έτσι σε αυτό το κατάστημα η δυνατότητα να προγραμματίσει ένα μήνυμα που να διαφημίζει τις στολές πολεμικών τεχνών μόνο 15 ημέρες πριν και 15 ημέρες μετά από τις ημερομηνίες εγγραφών κάθε χρόνο Σεπτέμβριο και Ιανουάριο. Όταν θα έρθει η στιγμή, το σύστημα θα προβάλει αυτά που πρέπει ακόμη και αν ο ιδιοκτήτης δεν το θυμηθεί ή το αμελήσει.

Άμεση επικοινωνία

Το δεύτερο πλεονέκτημα του συστήματος της DigitalArc είναι καθαρά πρακτικό και αφορά την ευκολία ανάρτησης των διαφόρων ανακοινώσεων που θα αυξήσουν το επίπεδο επικοινωνίας με τους πελάτες ή τους υπαλλήλους, ενώ παράλληλα θα ανεβάζουν την ποιότητα του customer support της επιχείρησης.

«Το κατάστημα μας θα είναι κλειστό την Κυριακή του Πάσχα. Χρόνια σας πολλά».
(Μήνυμα που μπορεί να προγραμματιστεί μέρες πριν το Πάσχα για να ενημερώνει τους πελάτες)

«Λόγω έκτακτης ανάγκης το πρόγραμμα aerobic της Χαράς μεταφέρθηκε για την Τρίτη 23/6. Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία και σας ενημερώνουμε ότι όσοι είστε στο γκρουπ της θα λάβετε 50% έκπτωση στην επόμενη επίσκεψη σας στο κομμωτήριο του γυμναστηρίου μας».
(Μήνυμα που θα τοποθετηθεί αυθημερόν και θα αναπαραχθεί μόνο από την ώρα ανακοίνωσής του και μέχρι λίγη ώρα πριν τη λήξη του ακυρωμένου προγράμματος aerobic, οπότε θα το δουν όλοι όσοι έρθουν να το παρακολουθήσουν)

«Η SF Α.Ε είναι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσει την επίτευξη τελικής συμφωνίας για τη συγχώνευση της εταιρίας μας με την ΤΧ Α.Ε. Η παρουσίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και των νέων εταιρικών στόχων θα πραγματοποιηθούν στην αίθουσα συγκεντρώσεων στις 18:00 για όλους τους εργαζόμενους» (κάλεσμα ενημέρωση προσωπικού σε event κτλ).

Πλήρης ενημέρωση

Το τρίτο πλεονέκτημά μας είναι η δυνατότητα ενσωμάτωσης «ζωντανών» παραθύρων στην πορεία της αναπαραγωγής. Λέγοντας «ζωντανά» αναφερόμαστε σε ροή ειδήσεων από το internet, πληροφορίες για τον καιρό, ζωντανή αναπαραγωγή διαδικτυακών ή και επίγειων τηλεοπτικών καναλιών, ιστοσελίδων, Web Cams, βίντεο από το You tube, Facebook και Twitter και οτιδήποτε μπορεί κάποιος να βρει στο διαδίκτυο.

Το υπέροχο σε όλο αυτό είναι ότι δεν χρειάζεται να αποτελεί μια απλή απεικόνιση αλλά μπορεί να εξελιχθεί σε μια διαδραστική μέσω οθονών αφής εξυπηρέτηση, επιτρέποντας στον πελάτη να περιηγηθεί στις πληροφορίες που θέλετε.

Οι πληροφορίες αυτές καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα και ανάλογα με το είδος της επιχείρησης θα μπορούσαν να είναι π.χ. για ένα ξενοδοχείο τα αξιοθέατα της περιοχής, τα δρομολόγια συγκοινωνιών, ο χάρτης Google maps ή ακόμη το μενού του εστιατορίου και πολλά άλλα. Για ένα κατάστημα ρούχων η νέα collection ρούχων και για ένα κομμωτήριο τα κουρέματα του τελευταίου μήνα. Η φαντασία του κάθε επιχειρηματία σε συνδυασμό με τις δικές μας προτάσεις και κατευθύνσεις μπορούν να εκτοξεύσουν το αποτέλεσμα.

Τα τρία προηγούμενα πλεονεκτήματα αφορούσαν κυρίως την αύξηση των κερδών μιας επιχείρησης μέσω της αύξησης των πωλήσεων και της καλύτερης εξυπηρέτησης.

Το τέταρτο όμως πλεονέκτημα αφορά τη χρήση της ίδιας της Ψηφιακής Σήμανσης ως προϊόν.

Πώς;

Με την εκμετάλλευση του διαφημιστικού χώρου του δικού σας καναλιού. Το δικό σας μόνιτορ αναπαράγει ένα πρόγραμμα που δεν διαφέρει καθόλου από ένα τηλεοπτικό κανάλι.

Όλοι ξέρουμε πως τα τηλεοπτικά κανάλια «νοικιάζουν» χρόνο στον αέρα για διαφημίσεις σε τιμές ανάλογες των νούμερων τηλεθέασής τους. Έτσι μπορεί να γίνει και σε πολλές περιπτώσεις για το δικό σας κανάλι.

Ενδεικτικές περιπτώσεις

  • Η οθόνη σας βρίσκεται σε κάποιο σημείο που η κίνηση πεζών ή αυτοκινήτων είναι μεγάλη.

  • Η πελατεία σας έχει συνάφεια με άλλες αγορές (π.χ. στο γυμναστήριο πολεμικών τεχνών θα διαφημιζόταν εύκολα το τοπικό μαγαζί με αθλητικά ρούχα)

  • Σε καταστήματα που έχουν πολλές επιλογές διαφορετικών brands από κάθε είδος πχ supermarket, πολυκαταστήματα επώνυμων ρούχων, καταστήματα καλλυντικών, bar, νυχτερινά κέντρα (για τα ποτά) και σε πολλά άλλα όπου ο διαφημιστικός χώρος θα είναι εύκολο να πουληθεί σε εταιρείες που διεκδικούν μεγαλύτερο μερίδιο από το τζίρο σας.

  • Σε επιχειρήσεις που δεν έχουν καμία συνάφεια αλλά έχουν κόσμο που ανταποκρίνεται στο δημογραφικό target group άλλων εταιρειών. Π.χ. ένα ταξιδιωτικό γραφείο μπορεί να διαφημιστεί σε μια καφετέρια με πελατολόγιο ηλικιών 30+ ή ένα κατάστημα καλλυντικών σε ένα γυμναστήριο.

Η ανταποδοτική αυτή μέθοδος μεταξύ επιχειρήσεων που διαθέτουν Σήμανση τους επιτρέπει μια στοχευμένη και αποτελεσματική διαφήμιση ασχέτως συνάφειας: Σε διαφημίζω μια ώρα την ήμερα με διαφημίζεις ανάλογα.

Εμείς, εφόσον μας δώσετε το έτοιμο υλικό του συνεργάτη σας, θα το προγραμματίσουμε για όσο καιρό και για όποιες ώρες έχετε συμφωνήσει μαζί του χωρίς αυτός ο προγραμματισμός να σας κοστίσει τίποτα.

Από την άλλη, η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με δωρεάν προϊόν από τον προμηθευτή σας, με χρήματα ή και με ανταποδοτική διαφήμιση. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο, αφού εσείς κερδίζετε διπλά προωθώντας τα προϊόντα σας και λαμβάνοντας άμεσο όφελος από τρίτους.

Εμείς, εφόσον μας δώσετε το έτοιμο υλικό του συνεργάτη σας, θα το προγραμματίσουμε για όσο καιρό και για όποιες ώρες έχετε συμφωνήσει μαζί του χωρίς αυτός ο προγραμματισμός να σας κοστίσει τίποτα.

Από την άλλη, η πληρωμή σας μπορεί να γίνει με δωρεάν προϊόν από τον προμηθευτή σας, με χρήματα ή και με ανταποδοτική διαφήμιση. Το αποτέλεσμα όμως είναι το ίδιο, αφού εσείς κερδίζετε διπλά προωθώντας τα προϊόντα σας και λαμβάνοντας άμεσο όφελος από τρίτους.

Τα πλεονεκτήματα όπως και τα παραδείγματα είναι αναρίθμητα ακριβώς επειδή προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης

Η Ψηφιακή Σήμανση καταφέρνει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις σύγχρονες τεχνολογίες για να μεταφέρει το μήνυμα της επιχείρησής σας στα μάτια των πελατών σας την κατάλληλη στιγμή με έναν εντυπωσιακό τρόπο. Οπτικοακουστικό υλικό που αφορά τα προϊόντα της επιχείρησής σας ενσωματώνεται σε πηγές ζωντανών ειδήσεων, ζωντανά video, προγνώσεις καιρού και αμέτρητες άλλες πληροφορίες, κερδίζοντας τα βλέμματα και προβάλλοντας το υλικό που εσείς θέλετε, ακριβώς την στιγμή που το θέλετε.

Αντίθετα από την ‘‘στατική’’ αναπαραγωγή μιας παρουσίασης, ενός βίντεο ή μερικών φωτογραφιών, με την Ψηφιακή Σήμανση και την κεντρική διαχείριση που προσφέρει θα μπορείτε να επεμβαίνετε διαρκώς στις εικόνες που θα προβάλλετε, κερδίζοντας μέγιστη διαφημιστική απόδοση και αποφεύγοντας ταυτόχρονα τη σπατάλη και τη μειωμένη αποτελεσματικότητα της διαρκούς εκτύπωσης των διαφημίσεών σας.

Δείτε πού εφαρμόζεται