Ψηφιακή Σήμανση Digital Signage

Ψηφιακή Σήμανση Digital Signage 2017-06-22T12:52:24+00:00

Tι είναι η Ψηφιακή Σήμανση;

Η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) είναι ένας τρόπος προώθησης που έχει κατακτήσει όλο τον κόσμο. Πρόκειται για μια διαφημιστική και ενημερωτική μέθοδο που χρησιμοποιεί από απλές τηλεοράσεις μέχρι και πολλαπλές οθόνες υψηλής ευκρίνειας σε διάφορους σχηματισμούς και μεγέθη (video wall). Οι οθόνες αυτές αναπαράγουν οπτικοακουστικό υλικό που είτε διαφημίζει προϊόντα και υπηρεσίες είτε ενημερώνει τους πελάτες για προσφορές και εταιρικά νέα.

Η Ψηφιακή Σήμανση είναι επί της ουσίας ένας ιδιωτικός τηλεοπτικός σταθμός του οποίου η ροή προγράμματος αφορά αποκλειστικά την επιχείρησή σας.

Πολλές έρευνες έχουν επιβεβαιώσει ότι οι διαφημίσεις κοντά στα σημεία πώλησης είναι πολύ πιο αποδοτικές. Μια πολύ σημαντική δουλειά της Ψηφιακής Σήμανσης είναι ακριβώς αυτή, να ενημερώνει τους καταναλωτές για την τιμή, την ποιότητα ή και τη χρησιμότητα ενός προϊόντος στο σημαντικότερο σημείο – εκεί που αυτό πωλείται – και να οδηγεί τον καταναλωτή σε πράξη, δηλαδή σε αγορά του προϊόντος.

Πώς λειτουργεί η Ψηφιακή Σήμανση;

Ο μέσος σύγχρονος άνθρωπος έχει εκπαιδευτεί να κοιτάζει οθόνες. Υπολογιστές, κινητά, τηλεοράσεις και δεκάδες άλλες συσκευές έχουν καταλήξει να είναι –αν όχι η μοναδική– η σημαντικότερη πηγή πληροφοριών είτε αφορά προϊόντα είτε ενημέρωση.

Η Ψηφιακή Σήμανση λειτουργεί ως προωθητικό και ταυτόχρονα ενημερωτικό μέσο και αυτό δημιουργεί την τόσο ευμετάβλητη και αποδοτική φύση της. Η δυναμική διαχείριση του περιεχομένου που αναπαράγεται, γίνεται από ένα κέντρο ελέγχου όπου εργάζονται προγραμματιστές και γραφίστες. Από εκεί μπορεί να γίνει αλλαγή ακόμη και μιας μεμονωμένης λέξης από ολόκληρη τη ροή του προγράμματός σας. Έχει σημαντικά πλεονεκτήματα σε σχέση με τη Στατική Σήμανση (αναπαραγωγή βίντεο με ‘’στικάκι’’ ή χρήση έντυπου υλικού), αφού η λειτουργία της είναι πολύ πιο ευέλικτη, είναι “διαδραστική” και πιο ενδιαφέρουσα για τον πελάτη. Αποτέλεσμά της είναι η εξοικονόμηση χρημάτων και η παράλληλη αύξηση των πωλήσεων για την επιχείρηση που την χρησιμοποιεί.

Πλεονεκτήματα της Ψηφιακής Σήμανσης

Η Ψηφιακή Σήμανση κερδίζει διαρκώς έδαφος ως επιχειρηματικό εργαλείο. Και όχι άδικα. Παρέχει ένα ευρύτατο πεδίο δυνατοτήτων που συμβάλλουν καίρια στην αμεσότητα, την καλύτερη στόχευση, την ευελιξία, την ποιοτική αναβάθμιση, την ευκολότερη διαχείριση και εν τέλει στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης και τη ζητούμενη αύξηση των εσόδων.

  • Γιατί τραβάει την προσοχή

    Πρώτη με 63% ανάμεσα σε όλα τα μέσα καταφέρνει να τραβήξει την προσοχή των πελατών σας. Δεν μένει εκεί όμως αφού μετά καθηλώνει, με το 44% να δηλώνει πως έδωσε μέτρια έως πολλή προσοχή.

  • Στο σωστό μέρος

    Η διαφήμιση γίνεται στο σημαντικότερο σημείο, εκεί που πωλείται το προϊόν. Αυτό είναι που οδηγεί τον πελάτη στο να ενεργήσει άμεσα χωρίς να χρειάζεται να σκεφτεί πολύ και ενδεχομένως να συγκρίνει τελικά τα προϊόντα με τα ανταγωνιστικά.

  • Γιατί δεν ενοχλεί

    Κατέχει το μικρότερο ποσοστό ενοχλητικής διαφήμισης μαζί με τα περιοδικά, τις εφημερίδες και την παραδοσιακή αφίσα.

  • Στο σωστό χρόνο

    Έχει τη δυνατότητα να αναπαράγει μια συγκεκριμένη διαφήμιση συγκεκριμένες ώρες και με βάση το target group. Π.χ. 8:00-11:00 ηλικιωμένοι, 11:00-15:00 εργαζόμενοι, 15:00-16:00 μαθητές κτλ.

  • Εξοικονόμηση χρημάτων

    Είναι οικονομικότερη από άλλους τρόπους προώθησης ενώ σε σχέση με τις εκτυπώσεις είναι γρηγορότερη, φθηνότερη και με άμεση απόσβεση.

  • Δυναμικό περιεχόμενο

    Αμέτρητες δυνατότητες σε σχέση με τις άλλες μορφές διαφήμισης όπως περισσότερη και εντυπωσιακότερη πληροφορία σε λιγότερο χώρο σε σχέση με τις παραδοσιακές αφίσες. Στόχευση σε συγκεκριμένα target group με βάση την ώρα. Π.χ. άλλα ρούχα, φαγητά ή μηνύματα την ώρα που κινούνται εργαζόμενοι, άλλα τις ώρες που κινούνται φοιτητές και άλλα τις αργίες. Όλα αυτά φυσικά απόλυτα προσαρμοσμένα στην επιχείρηση και το πελατολόγιό σας.

  • Υψηλή αισθητική

    Ενσωματώνεται αρμονικά στο χώρο σας όσο μοντέρνος ή παραδοσιακός και αν είναι αυτός. Οι υψηλής ευκρίνειας οθόνες μπορούν με τη σωστή χρήση των γραφικών να αποτελέσουν ένα ακόμη διακοσμητικό στοιχείο σε οποιουδήποτε είδους επιχείρηση.

  • Συνεχής ενημέρωση των πελατών σας

    Η Ψηφιακή Σήμανση δεν βελτιώνει μόνο την εμπειρία του καταναλωτή ως προς το προϊόν, αλλά με τη συνεχή ενημέρωση προσφέρει στον πελάτη και επιπλέον ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Ο πελάτης σας θα καταλάβει άμεσα ότι η επιχείρησή σας ακολουθεί την εξέλιξη και αναζητά συνεχώς νέους τρόπους να βελτιώσει την εμπειρία του στο χώρο της.

Παρότι η επιτυχία της Ψηφιακής Σήμανσης αποδεικνύεται ουσιαστικά από την παγκόσμια χρήση και αποδοχή της, υπάρχουν και αρκετές έρευνες που επιβεβαιώνουν τη χρησιμότητα και την αποδοτικότητά της ως επιχειρηματικό εργαλείο.

Χαρακτηριστικά της Ψηφιακής Σήμανσης

Τι σημαίνει ευελιξία στην περίπτωση της Ψηφιακής Σήμανσης;

Σημαίνει ότι έχετε τον απόλυτο έλεγχο του περιεχομένου που θα προβάλλεται στον πελάτη, αφού αυτό μπορεί να τροποποιείται ανάλογα με την ημέρα, την ώρα, την εποχή και δεκάδες άλλες μεταβλητές, επιτρέποντάς σας έτσι να επικεντρώσετε τη διαφήμισή σας στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κοινού των πελατών σας.

Η ευελιξία της Ψηφιακής Σήμανσης σας επιτρέπει παράλληλα να επικεντρωθείτε στις δεκάδες άλλες απαιτητικές υποχρεώσεις σας και εν τέλει σας απαλλάσσει από τις δυσκίνητες παραδοσιακές διαφημιστικές μεθόδους εξοικονομώντας χρόνο και χρήματα.

Πού έγκειται η “διαδραστικότητα” της Ψηφιακής Σήμανσης;

Στο ότι οι πελάτες μαθαίνουν να ενημερώνονται για τα προϊόντα και να λαμβάνουν ενδιαφέρουσες πληροφορίες από τις οθόνες της επιχείρησής σας. Η Ψηφιακή Σήμανση σας δίνει την δυνατότητα να αναπαράγεται κάθε ανακοίνωση που αφορά τη λειτουργία της επιχείρησής σας με έναν εντυπωσιακό αλλά όχι ενοχλητικό για τον πελάτη τρόπο ενώ παράλληλα υπάρχει ακόμη και η δυνατότητα άμεσης αλληλεπίδρασης για αυτόν (οθόνες αφής, απομακρυσμένος έλεγχος της οθόνης σας μέσα από το κινητό του κ.α.)

Από την άλλη οι πελάτες ‘‘μαθαίνουν’’ να κοιτάζουν τη ροή του προγράμματός σας, είτε για να αναζητούν νέες προσφορές, είτε για να ενημερώνονται από τη ζωντανή αναπαραγωγή (τηλεόραση, καιρός, ζώδια, στοίχημα, γνώσεις, ειδήσεις κ.α.). Το πιο ζωντανό παράδειγμα διαδραστικότητας όμως είναι ότι ο πελάτης ενεργεί τελικά αγοράζοντας τα διαφημιζόμενα προϊόντα.

Γιατί η Ψηφιακή Σήμανση εξάπτει περισσότερο το ενδιαφέρον του πελάτη;

Γιατί όταν γίνεται με εξειδικευμένα προγράμματα επιτρέπει την ενσωμάτωση “ζωντανών” παραθύρων. Οι πελάτες την βρήκαν πρώτη σε ενδιαφέρον διαφήμιση. Παράθυρα που μεταφέρουν τη ροή ειδήσεων από το internet, πληροφορίες για τον καιρό, ζωντανή αναπαραγωγή διαδικτυακών ή και επίγειων τηλεοπτικών καναλιών, ιστοσελίδων, Web Cams, βίντεο από το YouTube, Facebook, Twitter και οτιδήποτε μπορεί κάποιος να βρει στο διαδίκτυο.

Όλα αυτά δίπλα στο προϊόν σας που προβάλλεται κερδίζοντας από την προσοχή που δίνει ο πελάτης σε τόσες ενδιαφέρουσες πληροφορίες. Αυτό το υλικό προσαρμόζεται φυσικά στη δική σας επιχείρηση και τη σύνθεση του κοινού των πελατών σας.

Πού εφαρμόζεται η Ψηφιακή Σήμανση;

Ουσιαστικά παντού. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια τη συναντούσαμε μόνο σε αεροδρόμια ή μεγάλους εκθεσιακούς χώρους που δέχονται καθημερινά χιλιάδες κόσμο, ενώ η χρήση της σε μεμονωμένες επιχειρήσεις ήταν δαπανηρή.

Ωστόσο, η Ψηφιακή Σήμανση με το μοντέλο τιμολόγησης της DigitalArc είναι πλέον απολύτως προσιτή και μπορεί να εφαρμοστεί παντού. Ο στόχος μας είναι ακόμη και οι μικρότερες επιχειρήσεις να μπορούν να επωφεληθούν από τη σύγχρονη τεχνολογία και να ανταγωνιστούν επί ίσοις όροις τις μεγαλύτερες στην τόσο απαιτητική αγορά.

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε τα καταστήματα λιανικής, τα καταστήματα μαζικής εστίασης, τα super market, τα mini market, τα κομμωτήρια, τα γυμναστήρια, τα ξενοδοχεία, τις τουριστικές επιχειρήσεις, τα ιατρεία και τα γραφεία διαφόρων εταιρειών.

Είναι αρκετή από μόνη της η Ψηφιακή Σήμανση;

Σίγουρα όχι. Είναι αποδεδειγμένα πολύ αποδοτική, όμως θα πρέπει να τονιστεί πως όλες οι μετρήσεις αφορούν εγκαταστάσεις που υποστηρίζονται από ομάδες εξειδικευμένων ανθρώπων. Γραφίστες, προγραμματιστές και ειδικοί στο marketing μελετούν την κάθε εγκατάσταση και αναλύουν τα δεδομένα της κάθε επιχείρησης προσαρμόζοντας την εκάστοτε ροή προγράμματος αποκλειστικά σε αυτή.

Πώς μπορεί κάποιος να είναι σίγουρος ότι θα γίνει με το σωστό τρόπο;

Θα πρέπει να ελέγχει ενδελεχώς την πρόταση που του γίνεται με μερικές κρίσιμες ερωτήσεις. Πόσο εξειδικευμένο είναι το προσωπικό της εταιρείας που αναλαμβάνει μια τόσο σημαντική εργασία; Τι μέθοδο ακολουθεί ώστε να μην καταλήξει τελικά να τοποθετηθεί μια οθόνη σε ένα κατάστημα που απλά θα αναπαράγει κάποιες μακέτες;
Έχει τη δυνατότητα να αλλάζει όσο συχνά θέλει το περιεχόμενο;
Παρέχει εγγύηση καλής λειτουργίας και εγκατάστασης;
Χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας λογισμικό;

Πώς μπορεί η DigitalArc να το κάνει με το σωστό τρόπο;

Στην ιστοσελίδα μας θα βρείτε ακόμη περισσότερο υλικό και στα γραφεία μας μια πολυμελής και εξειδικευμένη ομάδα είναι πάντα πρόθυμη να σας λύσει οποιαδήποτε απορία. Το δημιουργικό μας τμήμα απαρτίζεται από εξειδικευμένους γραφίστες, προγραμματιστές υπολογιστών και ανθρώπους των media (φωτογράφους, οπερατέρ, ηχολήπτες κ.α). Στο τμήμα Marketing απασχολούμε επίσης εξειδικευμένο προσωπικό που σχεδιάζει τις καμπάνιες και δημιουργεί τα κείμενα τα οποία στην συνέχεια επιμελείται ειδικός φιλόλογος-κειμενογράφος.

Η μέθοδος που ακολουθούμε για το σχεδιασμό της διαφημιστικής σας καμπάνιας είναι μελετημένη και δουλεμένη με πολλή προσοχή και από πολλούς ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων. Στην αρχή κάθε συνεργασίας ο εκπρόσωπος μας θα σας κάνει μια σειρά ερωτήσεων που θα αφορούν την επιχείρηση και το πελατολόγιό σας. Στη συνέχεια θα βιντεοσκοπήσει και θα φωτογραφίσει διάφορα σημεία της επιχείρησής σας. Όλα αυτά θα καταλήξουν στα κεντρικά γραφεία μας όπου θα τα επεξεργαστεί το εξειδικευμένο προσωπικό μας. Έχοντας τη σωστή πληροφόρηση θα μπορέσουμε να σχεδιάσουμε μια πραγματικά ποιοτική και αποδοτική τηλεοπτική ροή για το κανάλι σας η οποία εν τέλει θα ενσωματωθεί απόλυτα στο χώρο σας.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με τη συνεχή αμφίδρομη επικοινωνία που επιδιώκουμε από την πλευρά μας και τη συνεχή παρακολούθηση των τεχνολογικών εξελίξεων από τους τεχνικούς μας είναι εκείνα που εγγυώνται αυτόν τον τόσο επιθυμητό «σωστό τρόπο».

Αλυσίδες καταστημάτων

Η Ψηφιακή Σήμανση αποτελεί εξαιρετικά αποδοτικό και σύγχρονο εργαλείο για εταιρείες που δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από μία τοποθεσίες. Το ζωντανό τηλεοπτικό περιεχόμενο μπορεί να προβάλλεται ταυτόχρονα σε απεριόριστο αριθμό οθονών επιτρέποντας τη χάραξη κεντρικής πολιτικής και την ενίσχυση του brand. Παράλληλα οι προωθητικές κινήσεις είτε γνωστοποιούνται ταυτόχρονα στους πελάτες διαφόρων περιοχών, είτε μόνο στα καταστήματα των περιοχών που κρίνεται σκόπιμο με βάση τα εκάστοτε κριτήρια της κάθε ενέργειας. Ένα ενδεικτικό παράδειγμα για κατάστημα μαζικής εστίασης θα ήταν να γίνονται στοχευμένες προσφορές για μεσημεριανό γεύμα σε ζώνες με εργαζομένους και για παγωτό σε καταστήματα κοντά σε παραλία. Για ένα κατάστημα ρούχων στις ίδιες περιοχές θα μπορούσαν να γίνονται προσφορές για ρούχα εργασίας και μαγιό αντίστοιχα. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες και απόλυτα προσαρμόσιμες στην κεντρική πολιτική που θα χαράσσεται.

Ένα άλλο μεγάλο όφελος για τις αλυσίδες είναι η εξοικονόμηση χρημάτων σε τρεις διαφορετικούς τομείς:

  • Δεν χρειάζεται η διαρκής και δαπανηρή εκτύπωση, η οποία συνεπάγεται και επιπλέον κόστος μεταφοράς σε διαφορετικά σημεία.
  • Περιορίζεται το δημιουργικό κόστος αφού η μακέτα της προωθητικής ενέργειας επιμερίζεται στα συγκεκριμένα καταστήματα όπου θα προβάλλεται.

  • Το δημιουργικό κόστος της ανανέωσης των μακετών είναι πολύ μικρό αφού οι γραφίστες από τα κεντρικά γραφεία της DigitalArc μπορούν είτε να δημιουργούν καινούργια θέματα είτε με ακόμη μικρότερο κόστος να ανανεώνουν ήδη υπάρχοντα, κρατώντας πάντα φρέσκια την διαφημιστική καμπάνια.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τη γνωσιακή μας βάση

Γνωσιακή Βάση