Η άνοδος του όγκου του παγκόσμιου ιστού είναι τεράστια και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο.
4,5 δισεκατομμύριο ιστοσελίδες μετράει το worldwidewebsize.com και το ασύλληπτο νούμερο των 130 τρις μοναδικών urls ανακοίνωσε η Google.
Τα τελευταία 20 χρόνια έχουν αλλάξει πάρα πολλά χάρη στο διαδίκτυο. Επικοινωνούμε μέσω internet, ενημερωνόμαστε μέσω internet, ψυχαγωγούμαστε μέσω internet και φυσικά κάνουμε marketing μέσω internet.
Οι περισσότερες εταιρείες στον κόσμο – μεγάλες και μικρές – το χρησιμοποιούν, γιατί έχουν πια διαπιστώσει ότι είναι ένα απολύτως απαραίτητο εργαλείο για να προωθούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα τους.
Αρκεί όμως για μια επιχείρηση να διαθέτει απλώς ιστοσελίδα – μια οποιαδήποτε ιστοσελίδα;
Η απάντηση είναι ασφαλώς όχι.
Ένα web site πρέπει να κατασκευάζεται με όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές ώστε να γίνει αποτελεσματικό εργαλείο marketing.
Πρέπει να έχει εικαστικό σχεδιασμό υψηλής αισθητικής
Το αισθητικό κομμάτι είναι το πρώτο πράγμα που παρατηρεί ο υποψήφιος πελάτης όταν μπαίνει σε ένα site και τον προδιαθέτει ευνοϊκά για τη συγκεκριμένη επιχείρηση. Υψηλή αισθητική σημαίνει πρωτοτυπία, φρέσκιες ιδέες στον εικαστικό σχεδιασμό και προσαρμογή τους στο ύφος της επιχείρησης.
Πρέπει να είναι λειτουργικό
Ο υποψήφιος πελάτης επισκέπτεται μια ιστοσελίδα για να κάνει την έρευνά του. Άρα θέλει ένα site φιλικό προς το χρήστη για να τον διευκολύνει στην έρευνα και να πάρει όσες πληροφορίες χρειάζεται στο λιγότερο χρόνο. Και όταν μιλάμε για eshop, αυτό είναι απόλυτη προτεραιότητα.
Πρέπει να υποστηρίζεται από υπηρεσία SEO
Search Engine Optimization. Αυτό είναι το μυστικό για να εμφανίζεται μια ιστοσελίδα ψηλά στα αποτελέσματα της Google. Οι χρήστες του διαδικτύου, όταν αναζητούν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία, συνήθως ψάχνουν στην πρώτη σελίδα και το πολύ στις πρώτες 2-3 σελίδες των αποτελεσμάτων. Αν η επιχείρησή σας εμφανίζεται και διατηρείται εκεί, έχετε ένα τεράστιο συγκριτικό πλεονέκτημα.
Πρέπει να έχει διαρκή After Sales υποστήριξη
Έκανα ιστοσελίδα. Και τώρα τι; Για να παραμείνει «ζωντανό» και αποτελεσματικό το site χρειάζεται υποστήριξη από τον κατασκευαστή του. Χρειάζεται να εκπαιδεύσει τον επιχειρηματία για να μπορεί να διαχειρίζεται και μόνος του την ιστοσελίδα του. Χρειάζεται να βρίσκεται δίπλα στον επιχειρηματία για τυχόν τεχνικά προβλήματα και οδηγίες. Διαφορετικά, το site θα αφεθεί στην τύχη του… Η ιστοσελίδα είναι πλέον ένα επαγγελματικό εργαλείο που αντικατοπτρίζει και την υγεία της ίδιας της επιχείρησης και επιβάλλεται να λειτουργεί πάντα – και να λειτουργεί σωστά.
Πηγές
http://www.worldwidewebsize.com
https://www.google.com/insidesearch/howsearchworks/thestory/index.html