Ποιος δεν ξέρει την Coca Cola; Μήπως η Sony και η Volkswagen είναι άγνωστες εταιρείες και χρειάζονται διαφήμιση; Όχι βέβαια. Και όμως δαπανούν τεράστια ποσά κάθε χρόνο για ιντερνετικό marketing. Όλο και περισσότερες είναι επίσης οι μικρές εταιρείες σε όλον τον κόσμο που διαθέτουν ποσά για την διαφήμισή τους στο διαδίκτυο.Και είναι φυσικό. Γιατί όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι δαπάνες για διαφήμιση δεν είναι έξοδο αλλά επένδυση. Και μάλιστα μια επένδυση που αποδεδειγμένα αποδίδει αν γίνει σωστά.

Το τεράστιο ποσό των 500 δισεκατομμυρίων ευρώ αγγίζει η διαφημιστική δαπάνη στο internet και αυτά τα χρήματα επενδύονται γιατί πολύ απλά επιστρέφουν πολλαπλάσια πίσω.

Τα νούμερα δεν λένε ψέματα όμως…

Μια αλυσίδα αξίας, η οποία σήμερα ανέρχεται σε $ 3,5 τρις ή το 4% του παγκόσμιου ΑΕΠ και μέχρι το 2020 θα αγγίξει τα $5,8 τρις, δημιουργεί διεθνώς το οικοσύστημα του διαδικτύου. Το οικονομικό αποτύπωμα της οικονομίας του Ίντερνετ διευρύνεται με ταχύτατους ρυθμούς, αν ληφθεί υπόψη, για παράδειγμα, ότι μεταξύ 2008 και 2015 η συνολική αξία που παρήγαγε το internet ως ποσοστό του ΑΕΠ διπλασιάστηκε (από το 2% και $1,2 τρις το 2008 σε 4% και $3,5 τρις το 2015), σύμφωνα με τον ΣΕΠΕ.

Σύμφωνα με μελέτη της διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (GSMA), η οποία στηρίζεται στα δεδομένα έρευνας της AT Kearney (The Internet Value Chain), η συνολική αξία που παράγει το διαδίκτυο αυξανόταν με μέσο ετήσιο ρυθμό της τάξης του 16% την περίοδο μεταξύ 2008 – 2015. Για το διάστημα 2015 – 2020, ο αντίστοιχος ρυθμός υπολογίζεται ότι θα είναι 11%.

Όταν η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου χρησιμοποιεί το internet για τις αγορές του, η παρουσία μιας επιχείρησης εκεί είναι αυτονόητη και απολύτως απαραίτητη. Είναι ο πιο αποτελεσματικός και αποδοτικός τρόπος για να κάνεις την επιχείρηση, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου γνωστές σε ένα ασύγκριτα μεγαλύτερο κοινό.

Αξιοποίησέ την και απευθύνσου στους κατάλληλους ανθρώπους.

Πηγές: