action-aidsΜε την ευκαιρία της παγκόσμιας Διάσκεψης για το Περιβάλλον που έγινε στο Παρίσι, η Action Aid προγραμμάτισε μια εντυπωσιακή ψηφιακή καμπάνια στην περίφημη πλατεία Picadilly Circus στο Λονδίνο. Σκοπός της καμπάνιας ήταν να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη για τις καταστροφικές συνέπειες που έχει η κλιματική αλλαγή στους κατοίκους του Μπαγκλαντές, αφού η ασιατική χώρα πλήττεται περισσότερο από κάθε άλλη από πλημμύρες και από την άνοδο της στάθμης των ωκεανών.

Στο Picadilly υπάρχει γιγαντοοθόνη Ψηφιακής Σήμανσης της εταιρείας Clear Channels για προβολή διαφημιστικών περιεχομένων. H πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένων της εταιρείας συνδέθηκε με ένα τοπικό μετεωρολογικό σταθμό από τον οποίο αντλούσε δεδομένα, ώστε κάθε φορά που αυτά έδειχναν βροχή στο κεντρικό Λονδίνο, το software ενεργοποιούσε τα ad με τα μηνύματα της Action Aid. Ανάλογα μάλιστα με την μετεωρολογική ένδειξη (ψιλόβροχο, βροχή ή καταιγίδα), ενεργοποιούνταν και διαφορετικό ad. H καμπάνια διήρκεσε από τις 24 Νοεμβρίου έως την 1η Δεκεμβρίου 2015 και σχεδιάστηκε αφιλοκερδώς από την εταιρεία Επικοινωνιακής Συμβουλευτικής Weber Shandwick.