Ψηφιακή Σήμανση και Οδοντιατρικό Μάρκετινγκ

Οδοντιατρικό Μάρκετινγκ με την αιχμή τη τεχνολογίας προσφέρει η Ψηφιακή Σήμανση 

digitalarc.gr

   Όπως είναι γνωστό, η Ψηφιακή Σήμανση (Digital Signage) χρησιμοποιείται διεθνώς σε αναρίθμητους κλάδους για ενημερωτικούς και διαφημιστικούς λόγους.

  Αρχικά θεωρούνταν “πολυτέλεια” και έβρισκε εφαρμογή σε χώρους όπως τα αεροδρόμια, τα χρηματιστήρια, τα μεγάλα πολυκαταστήματα. Γενικά βλέπαμε τη Ψηφιακή Σήμανση σε μεγάλες εγκαταστάσεις όπου υπήρχε μαζική συγκέντρωση και ροή επισκεπτών.

   Γρήγορα η χρήση της Ψηφιακής Σήμανσης εξαπλώθηκε και στο χώρο της Υγείας, αλλά αφορούσε κυρίως τις μεγάλες ιδιωτικές κλινικές. Ήταν φανερό ότι μέσω της Σήμανσης μπορούσε να βελτιωθεί η επικοινωνία με το κοινό, να απλοποιηθεί η λειτουργία της κλινικής, να δίνεται έγκυρη ενημέρωση στο κοινό για ιατρικά ζητήματα αλλά και να γίνεται αποτελεσματικό ιατρικό marketing.

Οδοντιατρικό μάρκετινγκ

   Κάθε οδοντιατρείο, ανεξαρτήτως μεγέθους, μπορεί να έχει το δικό του κανάλι στην αίθουσα αναμονής και να επωφεληθεί πολλαπλά:

  1. Ο οδοντίατρος ενημερώνει τους ασθενείς για τα οδοντιατρικά θέματα υγείας που τους αφορούν επιστημονικά άρθρα ή αναρτώντας κάποιο δικό του άρθρο. Η ενημέρωση αυτή λειτουργεί και σαν οδοντιατρικό marketing, αφού ο ασθενής τελικά κατανοεί ότι μόνη λύση είναι η επίσκεψη στο γιατρό.

  2. Ο οδοντίατρος μπορεί να παρουσιάσει στους ασθενείς όποια πληροφορία σχετικά με το οδοντιατρείο κρίνει σκόπιμη, οτιδήποτε κι αν αφορά αυτή. Αν π.χ. κάποιος διαθέτει σύγχρονο οδοντιατρικό εξοπλισμό μπορεί να το αναδείξει μέσω της Σήμανσης. Αυτό λειτουργεί ακόμα καλύτερα αν ο οδοντίατρος διαθέτει κάποιο προωθητικό βίντεο, το οποίο θα προβάλλεται στις οθόνες και θα παρουσιάζει τον οδοντιατρικό εξοπλισμό.

  3. Ο οδοντίατρος προβάλλει τις υπηρεσίες στις οποίες ειδικεύεται, τις τεχνικές του κτλ.

Ψηφιακή Σήμανση στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα Ψηφιακή Σήμανση χρησιμοποιούν μόνο οι μεγάλες κλινικές, χωρίς όμως και αυτές να αξιοποιούν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρει. Με το νέο οδοντιατρικό κανάλι Ψηφιακής Σήμανσης Dentaltv, που έχει δημιουργήσει και υποστηρίζει τεχνικά η εξειδικευμένη εταιρεία DigitalArc, αυτό που πριν μερικά χρόνια ήταν τελείως άγνωστο ή – στην καλύτερη περίπτωση – φαινόταν απρόσιτο, γίνεται πλέον πραγματικότητα το οδοντιατρικό μάρκετινγκ.

Ψηφιακή Σήμανση και αισθητική

Μία πλευρά μάλιστα της Ψηφιακής Σήμανσης που συχνά παραγνωρίζεται, είναι η καθαρά αισθητική. Οι περισσότεροι οδοντίατροι σήμερα επιλέγουν μοντέρνες γραμμές για τη διακόσμηση του ιατρείου τους, την επίπλωση, την αρχιτεκτονική εσωτερικού χώρου. Σε μία λιτή και μοντέρνα αίθουσα αναμονής οι διακριτικές οθόνες Ψηφιακής Σήμανσης δένουν αρμονικά με το χώρο και αναβαθμίζουν-εκσυγχρονίζουν την εικόνα του οδοντιατρείου.

Αν θέλετε μία πλήρη ενημέρωση για το πώς μπορείτε να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τα πλεονεκτήματα της Ψηφιακής Σήμανσης, επικοινωνήστε μαζί μας.

2017-11-05T14:32:48+00:00