Τα ferryboats που συνδέουν το προάστιο Staten Island της Νέας Υόρκης με το Μανχάταν υπολογίζεται ότι εξυπηρετούν ετησίως 22 εκατ. επιβάτες. Μέσα στα πλοία αλλά και στους τερματικούς σταθμούς, απ’ όπου οι επιβάτες κατευθύνονται στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, υπάρχουν κυρίως στατικά ads, ενώ η Ψηφιακή Σήμανση περιορίζεται σε μόλις 2 οθόνες ανά ferry και μερικές οθόνες στο Whitehall Terminal.
Ωστόσο, η μεγάλη κίνηση και το γεγονός οι κάτοικοι του Staten Island διαθέτουν υψηλά εισοδήματα (άρα υψηλή αγοραστική δύναμη!) ώθησαν την εταιρεία S.I. Ferry Advertising που διαχειρίζεται τα συγκεκριμένα ads, να προχωρήσει σε περαιτέρω χρήση της Ψηφιακής Σήμανσης τόσο μέσα στα πλοία όσο και στο δεύτερο Terminal της διαδρομής (St. George). Η αναβάθμιση αυτή αναμένεται να προκαλέσει ζωηρό ενδιαφέρον από κάθε είδους εταιρείες, προκειμένου να εξασφαλίσουν τη διαφημιστική τους προβολή.
Αν μάλιστα συνυπολογίσει κανείς ότι στην προκυμαία που βρίσκεται το δεύτερο Terminal σχεδιάζεται να κατασκευαστεί η μεγαλύτερη “ρόδα” παρατήρησης στον κόσμο (ψηλότερη από το περίφημο London’s Eye) και ένα τεράστιο εμπορικό κέντρο outlet με έκταση σχεδόν 100.000τ.μ., τότε ο εκσυγχρονισμός των διαφημιστικών υπηρεσιών μέσω της Ψηφιακής Σήμανσης ήταν κάτι παραπάνω από αναγκαίος…