Οnline αγορές ή φυσικό κατάστημα;

Super market και μεγάλα πολυκαταστήματα στο εξωτερικό εξετάζουν την προοπτική να εγκαταστήσουν οθόνες Ψηφιακής Σήμανσης προσαρμοσμένες στα ράφια τους.
Έχει υπολογιστεί ότι το 76% των αποφάσεων για την αγορά ενός προϊόντος λαμβάνονται από τον πελάτη την τελευταία στιγμή μπροστά στο ράφι του καταστήματος.
Μέχρι τώρα η μόνη πληροφορία που μπορεί να πάρει ο πελάτης για ένα προϊόν μπροστά στο ράφι είναι η τιμή στην χάρτινη ετικέτα. Και φυσικά όταν το κατάστημα αλλάζει τις τιμές των προϊόντων απαιτείται μια χρονοβόρα διαδικασία για να τυπωθούν και αντικατασταθούν οι ετικέτες. Αυτό εξάλλου δεσμεύει μέρος του προσωπικού για πολλή ώρα.
Οnline αγορές ή φυσικό κατάστημαΗ Ψηφιακή Σήμανση στα ράφια επιτρέπει στα καταστήματα να εφαρμόσουν πολύ πιο ευέλικτη στρατηγική τιμολόγησης που προσαρμόζεται στις ανάγκες της στιγμής. Π.χ. μπορούν να κάνουν προσφορές λίγο πριν το κλείσιμο σε προϊόντα που κοντεύουν να εξαντληθούν ή προσφορές σε συγκεκριμένες ώρες αιχμής. Επίσης τα καταστήματα έχουν τη δυνατότητα να προσαρμόζουν τις προσφορές ανάλογα με τους πελάτες. Π.χ. 5-7 το απόγευμα οι πελάτες είναι κυρίως άνθρωποι 30-50 ετών που ψωνίζουν πριν επιστρέψουν στο σπίτι τους. Αυτή η «δυναμική» τιμολόγηση γίνεται κεντρικά, εύκολα και στοχευμένα.
Πρόσβαση όμως στις οθόνες των ραφιών θα έχουν και οι εταιρείες που παράγουν τα προϊόντα και θα μπορούν έτσι να προωθούν και τη δική τους πολιτική.
Η τεχνολογία της Ψηφιακής Σήμανσης στα ράφια αξιοποιεί και ένα άλλο σημαντικό στατιστικό στοιχείο: το 92% των καταναλωτών διαβάζει online κριτικές για ένα προϊόν και το 88% τις λαμβάνει υπόψη του πριν αγοράσει μέσω internet. Με την Ψηφιακή Σήμανση στα ράφια γεφυρώνεται το κενό ανάμεσα στις online αγορές και σε εκείνες που γίνονται σε φυσικά καταστήματα. Οι πελάτες θα μπορούν στις οθόνες να διαβάζουν αληθινές κριτικές και να αποφασίζουν ανάλογα για τις αγορές τους. Παράλληλα στις οθόνες μπορούν να εμφανίζονται διάφορα tips για ένα προϊόν.
Η Ψηφιακή Σήμανση προωθεί επίσης τη συμπληρωματική πώληση, προβάλλοντας π.χ. βουρτσάκια σε ράφι που πωλούνται makeup.
Όλα αυτά ανοίγουν νέους δρόμους και η Ψηφιακή Σήμανση γίνεται κεντρικό εργαλείο για το marketing.

Και τα δύο ταυτόχρονα!

2017-06-19T18:23:07+00:00