Η γνωστή εταιρεία κατασκευής μουσικών οργάνων Yamaha Music αποφάσισε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες της Ψηφιακής Σήμανσης για τα πολλά από τα καταστήματά της σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία και τις σκανδιναβικές χώρες.
Το δίκτυο Ψηφιακής Σήμανσης της Yamaha επιτρέπει στους πελάτες να έχουν πρόσβαση στις προσφορές της εταιρείας με διαδραστικό τρόπο και να επιλέγουν διάφορα βίντεο με πληροφορίες για τα προϊόντα μέσω ενός smartphone web browser.
Την υπηρεσία web και το smartphone interface σχεδίασε η εταιρία Mindbomb, ενώ η εταιρεία Signagelive τα ενσωμάτωσε στη δική της πλατφόρμα Ψηφιακής Σήμανσης, παρέχοντας έτσι στη Yamaha ένα κεντρικό δίκτυο Σήμανσης με διαδραστική λειτουργικότητα που αναβαθμίζει την εμπειρία των πελατών.
Μέσα από το δίκτυο αυτό η Yamaha υποστηρίζει διάφορα προωθητικά events ανά την Ευρώπη καθώς και τις εμφανίσεις καλλιτεχνών στα καταστήματά της. Η ανάπτυξη, ο προγραμματισμός και οι ενημερώσεις των περιεχομένων γίνονται κεντρικά μέσα από το cloud λογισμικό CMS, γεγονός που επιτρέπει στην εταιρεία να παραγάγει γρήγορα και με ελάχιστο κόστος τα περιεχόμενα για τις καμπάνιες της.
Το δίκτυο αυτό μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση των στελεχών της Yamaha εκτός ωραρίου εργασίας, αφού με τα προηγμένα του εργαλεία μπορεί να κατασκευαστεί εκπαιδευτεί υλικό και να διανεμηθεί σε τοπική, περιφερειακή ή εθνική κλίμακα ανάλογα με τις απαιτήσεις.