Όταν το διαδίκτυο άρχισε να γίνεται το βασικό μέσο ενημέρωσης του κοινού για κάθε είδους επαγγελματικές υπηρεσίες, υπήρξε μια αμηχανία στον ιατρικό κόσμο – και φυσικά στον οδοντιατρικό.
Πολλοί οδοντίατροι δίστασαν – και κάποιοι ακόμα διστάζουν – να αποκτήσουν ιστοσελίδες ώστε να ενημερώνουν τους ασθενείς για τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους αλλά και για ζητήματα που αφορούν την ειδικότητά τους.
Πλέον όμως όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται ότι οι οδοντιατρικές ιστοσελίδες αποτελούν γι’ αυτούς ένα μέσο με πολλαπλά οφέλη για το λειτούργημα που ασκούν.
Σύμφωνα με έρευνες 6 στους 10 ασθενείς αναζητούν πληροφορίες στο internet πριν επισκεφτούν το γιατρό. Το internet όμως παρέχει έναν «ωκεανό» πληροφοριών που πολλές φορές δεν προέρχονται από επιστημονικές πηγές. Πολλοί ασθενείς καταφεύγουν μάλιστα σε forum ή blog με αποτέλεσμα η ενημέρωσή τους να είναι συγκεχυμένη με αντικρουόμενες συχνά αναφορές.
Μια οδοντιατρική σελίδα, αντίθετα, προσφέρει έγκυρη ενημέρωση σε κάθε ενδιαφερόμενο από τους ίδιους τους επιστήμονες γιατρούς, η οποία μπορεί να δώσει το έναυσμα στους χρήστες του διαδικτύου να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στη στοματική τους υγεία.
Μάλιστα, δεν είναι λίγοι οι ασθενείς που κάνουν «αυτοδιάγνωση» μέσω του internet. Αυτό συχνά δημιουργεί προβλήματα. Κάποιοι ασθενείς εφησυχάζουν με αυτά που διαβάζουν στο διαδίκτυο, ενώ άλλοι πανικοβάλλονται άσκοπα. Με μια οδοντιατρική ιστοσελίδα όμως ο κάθε οδοντίατρος μπορεί να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους βάση: μόνο ο ειδικός μπορεί να κάνει διάγνωση και τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την επίσκεψη στο οδοντιατρείο.
Η σωστή ενημέρωση βελτιώνει επίσης και τη συνεργασία οδοντιάτρου-ασθενή. Ο ασθενής γνωρίζει κάποια πράγματα πριν επισκεφτεί τον ειδικό και έτσι διευκολύνεται η επικοινωνία τους. Ο γιατρός έχει την ευχέρεια να αναλύσει πιο γρήγορα και άμεσα τις θεραπευτικές επιλογές που έχει ο ασθενής του.
Οι ιστοσελίδες εντάσσονται σε μια ευρύτερη διαδικασία που λέγεται οδοντιατρικό marketing.
Σε ιατρικά συμφραζόμενα ο όρος marketing δηλώνει την παρουσίαση στο κοινό του ίδιου του οδοντιάτρου και των υπηρεσιών του, καθώς και η έγκυρη, επιστημονική ενημέρωση. Μέσω αυτής ακριβώς της ενημέρωσης ο ασθενής θα εμπεδώσει ότι η επίσκεψη στο γιατρό πρέπει να είναι πάντα η πρώτη του επιλογή.
Η DigitalArc διαθέτει βαθιά γνώση του οδοντιατρικού χώρου και των αναγκών του. Γνωρίζει ότι μια οδοντιατρική ιστοσελίδα πρέπει να είναι καλαίσθητη, να αρμόζει στο ιατρικό λειτούργημα, να είναι εύχρηστη και να παρέχει άμεση και σαφή ενημέρωση στον ασθενή. Πολύ σημαντικά είναι για τις ιστοσελίδες τα εργαλεία SEO που την κάνουν να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Μην ξεχνάμε ότι ο χώρος του διαδικτύου είναι αχανής. Όσο πιο ψηλά εμφανίζεται ένα site τόσο πιο αποδοτικό θα είναι για τον οδοντίατρο.
Με έμφαση στη λεπτομέρεια, η DigitalArc παρέχει στους οδοντιάτρους ένα αποτελεσματικό μέσο για την πιο εύκολη και αποδοτική άσκηση του λειτουργήματός τους.